skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
تاثیر بازیدرمانی بر کاهش مشکلات هیجانی (اضطراب) کودکان دبستانی
رابطهی ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی با رضایتمندی زوجیت در والدین کودکان خودمانده و عادی
مقایسه نقاشی کودکان مبتلا به اختلالهای اضطرابی با کودکان عادی پایه اول ابتدایی شهر تهران
مقایسه مشکلات روانشناختی والدین کودکان ناتوان هوشی و والدین کودکان عادی شهر اراک
تاثیر هنرهای دیداری بر آموزش راهبردهای رویارویی به کودکان آزاردیده
تعیین ملاکهای تشخیص کودکان پیشدبستانی مشکوک به ناتوانائیهای ویژه یادگیری
مقایسه راهبردهای رویارویی در دانشآموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
تاثیر بازیدرمانی گروهی بر کاهش میزان پرخاشگری کودکان دختر ۹ تا ۱۱سال
رابطه توانایی درک دیدگاه با رسش اجتماعی کودکان ناتوان هوشی خفیف و عادی ۱۰ - ۹ سال
مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان عادی و کودکان استثنایی ( عقبمانده ذهنی )
بررسی و مقایسه مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به اختلال ADHD و کودکان عادی ۹ - ۶ ساله شهر میانه
تأثیر آموزش بر نگهداری ذهنی کودکان کمتوان ذهنی ( شهر کاشان )
تأثیر کاربرد روشهای افزایش عزتنفس بر بازدهی آموزشی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
مقایسه رابطه الگوهای فرزندپروری و کودکآزاری در کودکان عادی و کودکان دارای اختلال یادگیری
رابطه بین دینداری و طبقه اجتماعی با وضعیت بهداشت روانی والدین کودکان عقبمانده ذهنی
مقایسه تحولی راهبردهای رویارویی بین کودکان عادی و ناتوان هوشی خفیف
بررسی رابطه سلامت روان و سبکهای مقابله با بحران در والدین کودکان عادی و ناشنوا در شهرستان ساری
تاثیر بازیدرمانی گروهی بر مشکلات عاطفی کودکان ابتدایی (افسرده)
مقایسه عملکرد کودکان طلاق با کودکان عادی ( ۱۱- ۷ ) سالهی شهر تهران در آزمون ترسیم خانواده ( DAF )
تاثیر موسیقی به روش ارف بر کاهش نشانگان کودکان اوتیسم
بررسی مهارتهای حرکتی ظریف بین کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی و کودکان عادی
مقایسه ویژگیهای نقاشی کودکان بیشفعال همراه با نقش توجه (ADHD) با کودکان عادی مقطع دبستان
مقایسه راهبردهای رویارویی با فشار روانی کودکان دارای مشکلات ریاضی با کودکان دارای مشکلات خواندن
بررسی و مقایسه سرعت فراموشی کودکان دارای اختلال ویژه یادگیری و عادی دوره ابتدایی شهر تهران
بررسی مقایسهای فرایند تحول انواع بازی در کودکان عقبمانده ذهنی و عادی ۶-۳ سال شهر تهران
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی والدین بر خلاقیت و بهداشت روان نوجوانان ۱۲-۱۸ ساله شهر تهران
تاثیر قصهدرمانی بر مشکلات هیجانی (اظطراب) کودکان دبستانی
مقایسه رابطه سلامت عمومی، احساس تنهایی و بهزیستی بین معلمان گروههای مختلف کودکان استثنایی شهر تهران
رابطه ویژگیهای شخصیتی با راهبردهای رویارویی در والدین کودکان مبتلا به اختلالهای گستره درخودماندگی
مقایسه عملکرد مغز (ادراک دیداری، شنیداری، و انعطافپذیری) در کودکان بیش فعال- نقص توجه و عادی
مقایسه الگوهای سازمان ادراکی و حافظه دیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر و عادی مقطع ابتدایی
مقایسهی استدلال جامعهپسندانه کودکان کمتوان هوشی و عادی پایههای سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران
بررسی مقایسهای آزمون بندر گشتالت و وکسلر در کودکان آسیب مغزی (۱۲-۸) سال
تأثیر مداخلهدرمانی به روش ABA بر افزایش مهارتهای ارتباطی و خودیاری کودکان اتیستیک ۵-۳سال
اثربخشی تحریکات لمسی و دهلیزی بر کاهش علائم در کودکان بیش فعال/ کمبود توجه
تحلیل محتوای پژوهشهای انجامشده درباره کودکان استثنایی در پژوهشکده تعلیم وتربیت وزارت آموزش و پرورش
مقایسه حافظه دیداری و شنیداری کودکان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی و کودکان بهنجار
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8